Årsmöte 2017 CK Falken

07 NOV 2017 16:19
Välkommen till CK Falkens årsmöte onsdagen den 22 november kl 18:30 i Vendelsö Gård!
  • Uppdaterad: 09 JAN 2018 09:41

Årsmöte CK Falken:

Föreningsåret börjar närma sig sitt slut och vi vill passa på att bjuda in till CK Falkens Årsmöte som i år blir i Vendelsögård onsdagen den 22 november kl 18:30.

CK Falken bjuder på en enklare middag samt kaffe.OSA därför ert deltagande till This is a mailto link senast 2017-11-20 så vi kan planera maten.

Innan maten håller vi i ett årsmöte så vi kan säkerställa ytterligare goda förenings år i CK Falken och sparka igång Cykelåret 2018.

Senast den 2017-11-17 vill vi ha in er motion med synpunkter på vår verksamhet. Fundera gärna på vad du skulle vilja att Styrelsen och CK Falken fokuserar på inför 2018. Din motion mailar du till This is a mailto link

Vi kommer bland annat att presentera en ny klädleverantör för våra klubbkläder, sen får vi besök av vår nya samarbetspartner Produktiv Hälsa som kommer berätta lite kort om sin friskvårdsverksamhet och vad de kan göra för våra medlemmar. Vi kommer även informera lite om våra sociala medier som Facebook och Instagram. Vi ger dessutom en kortare introduktion om programmet Strava och några funktioner som kan inspirera dina tränings-/cykelupplevelser ytterligare.

Vår dagordning hittar du här Dagordning årsmöte 2017-11-22

Så väl mött för en trevlig och givande kväll Onsdagen den 22 november kl 18:30!

Vi ses Styrelsen!

Skribent: CK Falken