Årsmöte 2020

05 NOV 2020 09:26
  • Uppdaterad: 05 NOV 2020 09:26

CK Falken kallar till årsmöte för alla våra medlemmar Onsdagen den 25 november kl 19:30

Maila era motioner inför årsmötet till This is a mailto link

Anmälan till årsmötet på This is a mailto link senast 2020-11-22

För att följa Folkhälsomyndighetens direktiv och medlemmarnas säkerhet blir mötet i år Covid anpassat till ett digitalt online-möte genom Teams.

Vi kommer skicka ut instruktioner och länk med Teams inbjudan till er som anmält ert deltagande.

Verksamhetsberättelse samt årsredovisning har skickats med inbjudande medlemsmail den 4/11 men kommer även finnas att läsa via inloggningssidan på Falkens hemsida efter årsmötet.

År 2020 blev ett speciellt år präglat av Covid 19 i samhället och även för CK Falken. Det har blivit ett år med många anpassningar och lite mer social distansering. Det har krävt anpassningar även för vår cykelförening. Vi behövde avbryta spinning träningarna bl.a. och kunde inte heller genomföra Falkenloppet 2019. Men vi har anpassat oss och bedrivit bra utomhusträning, ändrade arbetstider har också gett en del medlemmar möjlighet till mer träningar på dagtid.

Nu börjar det bli dags att sammanfatta året och säkerställa representation och verksamhet inför kommande.

Vi tar tacksamt emot motioner innan mötet och om man har frågor eller vill påverka föreningen går det naturligtvis även att ta kontakt med styrelsen per telefon eller mail innan mötet.

Hoppas vi får tillfälle att träffas genom kameran den 25 november.

/Styrelsen

Skribent: CK Falken