Årsmöte 2018

26 SEP 2018 09:17
Vi bjuder in till Årsmöte i Vendelsö Bygdegård onsdagen den 14 november kl 19:00
  • Uppdaterad: 26 SEP 2018 09:17

Save the Date – Årsmöte 14 november kl 19:00

Även om vi har några fina höst-/vintermånader kvar under 2018 börjar cykelåret närma sig sitt slut. Vi bjuder in till Årsmöte i Vendelsö Bygdegård onsdagen den 14 november kl 19:00. CK Falken bjuder på en enklare middag och kaffe..OSA därför till This is a mailto link senast 2018-11-11 så vi kan planera maten.

I år har vi lite extra fokus på träning och trafiksäkerhet. Vi har bla en inbjuden gäst ifrån företaget Paragrafhjälpen med en mycket intressant föreläsning av polisen Tomas Samuelsson om vad som egentligen gäller i trafiken för oss cyklister. Föreläsningen är intressant och Paragrafhjälpen kan vara ett bra stöd för Er om man råkar illa ut i trafiken.

Vi går även igenom vinterns aktiviteter som Velodromen, Bosön, Spinning, Shimano LVG samt vårens Vätternrundan satsning och våra klubbträningar m.m.

Innan maten håller vi i ett årsmöte så vi kan säkerställa ytterligare goda förenings år i CK Falken och sparka igång Cykelåret 2019.

Motioner på vår verksamhet mottages tacksamt fram tom 2017-11-07 till This is a mailto link. Fundera gärna på vad du skulle vilja att Styrelsen och CK Falken fokuserar på inför säsongen 2019.

/Styrelsen

Skribent: CK Falken